Ten blog jest o modzie i moich zainteresowaniach!

piątek, 20 czerwca 2014

Does it still make sense?

Siemanko, zastanawiałam się przez ostatnie pare godzin czy mój blog mam sens. Nie dllugo opuszczę was na 2 miesiące.  Chciałam aby ktoś się zajął moim blogiem ale postanowiłam prowadzić go sama. Dziękuje wam za to że jesteście ze mną i odwiedzacie mojego bloga, bardzo wiele to znaczy! Postanowiłam go dalej prowadzić prowdopodobnie po wakacjach będzie nowa blogerka ;) Ale na moim blogu będą teraz występować moje stylizacje, ulubieńcy miesiąca i zdjęcia której ja robiłam zdjęcia z internetu będą pojawiać się bardzo rzadko ! A teraz zajmijmy się blogowaniem ♥



                     Ulubieńcy miesiąca

                                              Czerwiec ♥


                                                 1. Kosmetyk

Moim kosmetykiem miesiąca będzie krem do rąk " URODA - Melisa" . Ma bardzo przyjemny zapach, szybko wchłania się w skórę. Kupiłam go w Rosmanie za jedyne 3,99!!! Polecam kosmetyk wspaniały a jakość bardzo dobra!



2. Film

Moim ulubionym filmem w ty miesiącu jest " wypisz, wymaluj ... miłość ".

Opis filmu:

Choć Jack i Dina pracują w jednej szkole, z pozoru dzieli ich wszystko. On jest nauczycielem angielskiego, który nie stroni od alkoholu, ona malarką  abstrakcyjną włoskiego pochodzenia. On zachwyca się możliwościami, jakie  daje słowo pisane, ona uznaje tylko obrazy, które pobudzają wyobraźnię. Oboje są niespełnieni i nieszczęśliwi. On od lat nie może wydać książki, ona z powodu choroby przestała malować. Pewnego dnia Jack wpada na genialny pomysł. Chcąc oderwać swoich uczniów od telefonów komórkowych i mediów społecznościowych, planuje zainspirować ich prawdziwymi wartościami. Rzuca Dinie wyzwanie. Muszą udowodnić podopiecznym, co w życiu jest ważniejsze i co może ich więcej nauczyć: słowa czy obraz? Dina podejmuje sią zadania i przystępuje rywalizacji. Wkrótce Jack i Dina przekonują się, że więcej ich łączy niż dzieli, a prawdziwe problemy tkwią w nich samych.


                                                                      3. Gazeta
Moją ulubioną gazetą jest " Avantteen" . W tej gazecie jest wszystko co noszą nastolatkowie! Wszystko jest na czasie i modne. Gazetę możesz kupić w dowolnym kiosku za 2,99. 







                  Polecam! Do zobaczenia w następnym poście ! ♥                                               







2 komentarze: