Ten blog jest o modzie i moich zainteresowaniach!

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Konkurs!

Mam dziś dla was konkurs ! Do wygrania:

Lakier do paznokci Sally Hansen Gem Crush
Mydło Oriflame Floral Colection
Próbkę kremu Multi Modeling z ziaji
Próbkę Kremu Hydra Adapt do skóry suchej i bardzo suchej z Garnier

Co zrobić?

W komentarzu napisz swój gmail i e-mail, zaobserwuj mojego bloga publicznie, napisz jak się nazywasz, napisz co sądzisz o moim blogu . Najciekawszy komentarz wygra. ;)

Ze wygraną osobą skontaktuję e-mail :) Konkurs trwa do 06.09.2014 Powodzenia ;)




3 komentarze:

  1. e-mail : katimadi@onet.pl
    obserwuje bloga jako: kasiek miłosz
    Uważam, ze twój blog jest ciekawy. Byłam już u Ciebie kilka razy i czytałam notki i bardzo mi się podobały. Blog jest tematyczny i ciekawy. Wygląd również jest okej i nie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  2. e-mail : weonimineral45@wp.pl
    bloga jużdawno publicznie obserwuje :D
    Myślę że ten blog jest prosto z serca :D. Wygląd masz zajebisty <3 Jest bardzo bardzo ciekawy, można się dowiedzieć dużo różnych rzeczy. Zawsze czytam opis i notatkę co dodajesz :D. Bardzo ciekawy blog. Taki cool :D . Zachęcasz mnie do czytania coraz bardziej. I jeszcze raz bardzo ciekawy jest i taki taki cool :D

    OdpowiedzUsuń