Ten blog jest o modzie i moich zainteresowaniach!

piątek, 22 sierpnia 2014

Ulubieńcy Sierpnia ;)

Cześć ! Długo mnie nie było, więc jak tylko mogę dodaję posty. Dziś pokażę wam moich ulubieńców miesiąca.


Kosmetyk

Zauroczyła mnie w tym miesiącu głęboko oczyszczająca pianka od firmy Clean&Clear.
Głęboko oczyszcza i nie wysusza skóry w tym jest już plus :). W dodatku ma nawet przyjemny zapach. Po użyciu tej pianki czuję że moja twarz jest gładka i świeża ;)

Zawiera 150 ml. Stosować codziennie. Rozprowadzać po twarzy okrężnymi ruchami następnie dokładnie spłukiwać.


Piosenka

Moją ulubioną piosenką stała się " Przyjdzie taki dzień " . Autorką jest Katarzyna Popowska, występowała w " Mam Talent" ale nie dostała się już do półfinału.


Na ten post to wszystko nic więcej nie znalazłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz