Ten blog jest o modzie i moich zainteresowaniach!

piątek, 26 września 2014

Ulubieńcy miesiąca :)

Cześc! Długo mnie tu nie było więc postanowiłam Was odwiedzić :) Przychodzę dziś do was z postem o moich ulubieńcach. Wiem trochę wcześnie ale robię go dzisiaj ponieważ mam za dużo nauki :) Więc na pierwszy ogień idzie :

Film

W tym miesiącu mam 2 ulubione filmy :)

1. " Jesteś Bogiem "

Wczoraj oglądałam go na TVP 2. Bardzo mnie zaciekawił .
" Jesteś Bogiem " to oczekiwany od ponad dekady film o legendarnej grupie Paktofonika, która zmieniła oblicze polskiego hip-hopu. Obraz koncentruje się na historii Magika (Marcin Kowalczyk), Rahima (Dawid Ogrodnik) i Fokusa ( znany z " Chrztu" Tomasz Schuchardt), którzy za sprawą takich utworów, jak słynny " Jesteś Bogiem" , stali się głosem pokolenia młodych Polaków ostatnich kilkunastu lat.

2. " Kac Vegas "

On również nie dawno leciał w TV na TVN, jest też " Kac Vegas w Bangkoku " który leci dzisiaj ale za bardzo za nim nie przepadam :)


Kosmetyk

W tym miesiącu zainteresował mnie puder od " Synergen"




W tym miesiącu to już wszystko niedługo recenzja :) Papa ♥

2 komentarze:

  1. Film '' Jestem Bogiem '' mi także przypadł do gusty, ma coś takiego w sobie, co zachęca do oglądania. Natomiast '' Kac Vegas '' oglądałam tylko raz a wtedy byłam jeszcze bardzo mała, więc nie mogę zbyt wiele powiedzieć na ten temat. Świetny blog. Ja zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, może skomentujesz? :)
    http://cherry-pandaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) I również odwiedzę twojego bloga :)

      Usuń